12 jun 2011

Zarautz, ikusgarria!




































































Igerian: 2,5 km Bizikletan: 76 km Korrika: 20 km

Gure protagonisten hitzak:

Ibon Gabilondo:
"Giroa paregabea izan zen, inon ikusten ez den modukoa, jendearen animo guztiak karrera guztian zehar. Karreraren maila ere ikaragarria. Nire partetik nahiko karrera eskasa egin nuen, aste guztia gaixo katarro fuerte batekin eta azkenean ezin izan nuen maila eman, dena den bukatzeko aukera izan nuen eta beste esperientzia bat izan zen. Ez nintzen gustora sentitu hasieratik eta bueno, gaizki hasten dena gaizki bukatzen omen da, pixkat desilusionatuta amaitu nuen lasterketa, sentsazio txarrekin."























Micel Calvo:
"Triatloiari dagokionez, inoiz egin dudan triatloirik politena izan zan. Karrera horretan bizi dan anbientia paregabea da. Benetan ikusgarria!! Ni orokorrian nahiko gustora nago egin nuen lasterketakin, nahiz eta denbora hobea egin ahal nuela uste izan. Igerian oso kontserbakor jun nintzan eta bizikletan ez nintzan komodo joan momentu baten ere ez. Korrikan, azken 5 km asko sufritzen tripako min handiaz. Urtero egin beharreko triatloia da hau!!"






















Javi Fernandez:
"No tengo palabras para describir lo que es esa carrera, me lo pasé en grande, lo peor los nervios, eso de ir por primera vez a una carrera así y no saber como vas a andar.. es lo peor… pero una vez que te metes en faena… cambia todo y empiezas a disfrutar. En mi caso, la parte de nadar bien, en bici… como siempre, me pasaban ordas de triatletas, y corriendo… pues bien, pero lo pasé mal al final, se me hizo un nudo en la garganta de la emoción de verme terminando y bien (y cuando digo bien es entero) y no podía respirar bien. Es impresionante el ambientazo que hay allí, vamos que es meterte por las calles de Zarautz y parece que la gente te lleva. En resumen, es una carrera que por lo menos hay que hacer una vez, y si puedes más veces!!!"


Mutilak (557 guztira):
  • 1. Clemente Alonso (3:40:42)
  • 2. Eneko Llanos (3:41:20)
  • 3. Mathias Hecht (3:44:36)
  • 86. Ibon Gabilondo (4:25:43)
  • 148. Mikel Calvo (4:34:48)
  • 344. Javi Fernandez (4:57:00)
  • 553. Borja Uriarte (5:59:11)
Neskak (36 guztira):
  • 1. Cat Morrison (4:08:27)
  • 2. Anna Cleaver (4:16:36)
  • 3. Ana Burgos (4:24:23)







































No hay comentarios:

Publicar un comentario