22 jun 2010

Quebrantahuesos 2010


Zaila da azaltzea, 9 orduan pedalei ematen, zenbat sentsazio eta burutapen etortzen diren burura.

Beti esan izan dut hiru modalitateetan bizikleta dela nire gustukoena. Hori egia izanagatik, ordea, ez naiz horren irteera luzeak egiten trebatu, eta Quebranta helburu handia zen niretzat. Handiegia agian. Mentalki ez nengoen ondo prestatuta. Baina lankide-lagun batekin eta aitarekin pasatu dut asteburua, mutilarekin eta amarekin ere bai, eta orduan, pedalkada bat nik, eta bestea haiek eman dute. Horregatik gozatu dut bizikletan.

Somporten behera malkoak ere erori zitzaizkidan, hotzaren hotzez, baina Marie Blanquen aitaz gogoratu nintzen, Portaleten zain zegoen. Zenbat poztuko zen Marie Blanquen ni jendea aurreratzen ikusita! Larunsera jaitsi orduko deitu nion, ondo nengoela esateko. Portaleten zain nituen denak, eta lasterketa hasierako kilometroetan hankak berotu ezinik ibili nintzen arren, ordurako arin antzean nindoan. Baina usteak erdia ustel. Portalet ,etzana izanagatik, luze eta gogaikarri bihurtu zitzaidan. Sorpresaz ama eta mutila zain nituen mendate erdialdean, aita, berriz, goian. Portaleten irabazten eta galtzen omen da Quebrantako denbora, eta nik ere han galdu nuela uste dut. 28 kilometro amaigabe. Baina gora iritsita aita besoak gora zegoen, animoak ematen. Berriz ere Portaleten behera hotzak jota, bizikletari ia ezin eutsirik, baina pozik.

Denek esan dute aurtengoa infernua izan dela: Ibon Gabilondo triatleta zailduak, Koro Gabiola txirrinduzale amorratuak, Eitbko lankide kirolariek...denek esan dute gogorra izan dela aurten Quebranta. Helmugara iritsi eta ez omen nengoen pozik, hala zioten ingurukoek. Horrenbeste orduan bizikletan ibili ostean, gorputza eta arima erantzunik gabe nituen. Igandean etorri zen goraldia. Deitu eta idatzi didazuen guztiei eskerrak emateko gogoa, ingurukoekin ospatzeko gogoa, eta batez ere, aitarekin bizikletan ibiltzeko gogoa. Hurrengo urtean berriz ere saiatuko naiz Quebranta amaitzen.

  • 252 Andoni Ortega Agote (6:38:13 )
  • 492 Gorka Zabala Zabaleta (6:52:01)
  • 536 bon Gabilondo Altuna (6:54:21)
  • 940 Unai Narbaiza Gantxegi (7:11:54)
  • 2.032 Javier San Andres Toledano (7:49:49)
  • 2.033 Javier Torquemada Quintas (7:49:50)
  • 2.044 Alberto Mugica Arkarazo (7:50:08)
  • 2.780 Koro Gabiola Colina (8:18:55)
  • 2.781 Iñaki Iraola Moyano (8:18:56)
  • 3.894 Ainhoa Lendinez Garate (9:05:43)
  • 4.035 Aitor Romera Irizar (9:17:37)
  • 4.036 Alex Galarraga (9:17:37)
  • 4.269 Mikel Gabilondo Aizpitarte (9:31:49)

No hay comentarios:

Publicar un comentario