24 may 2010

Hondarribiko triatloi herrikoia

Larunbatean, maiatzak 22, Hondarribiko triatloi herrikoia jokatu zen (325-11-2,5).









24 neska eta 62 mutil izan ginen guztira. Elgoibartik, berriz, lau lagun, nere ahizpa tartean, bere lehen proban. Giro aparta geneukan, eguraldi bikaina eta babes-talde ezin hobea. Urak ematen zigun beldurra, eta hasierako kolpeak gaindituta, pozik ibili ginen bizikletan eta korrika. Hala ere, proba guztiak, motzak izanagatik, ikaragarri gogorrak direla ikusi genuen.
















Nik neuk nire lehen garaipen txikia lortu nuen, ezin nuen sinetsi ere egin. Uretatik 3. edo 4. atera eta bizikletan aurreratu nituen neska guztiak, baita mutil asko ere. Azkenean, sailkapen orokorrean ere 7. amaitu nuen, eta ezin sinetsita, gustura benetan. Nereak ere lasterketa bikaina egin zuen. Uretatik atzeraxeago atera arren, bizikletan ongi moldatu zen eta korrika hainbat neska aurreratu zituen. Bosgarren azkenean, zorionak Nere! Eta mutiletan, Jon Agirrebeñak uretan galdutakoa bizikletan berreskuratu zuen eta korrikako saioan postuari eutsi zion. 6. izan zen sailkapen orokorrean. Roberto Alonso 34. postuan sailkatu zen. Egun aparta izan zen, triatloi zaleontzat!





Neskak (24 guztira):
  1. Ainhoa Lendinez (41:04)
  2. Amets Maiztegi
  3. Ainhoa Larrañaga (47:14)
  4. Maria Eugenia Ortiz (47:49)
  5. Nerea Lendinez (48:35)
Sailkapen osoa


Mutilak (62 guztira):
  1. Alberto Barrio (38:41)
  2. Raul Gomez del Rio (38:51)
  3. Jose Ignacio Lopez (39:41)
6. Jon Agirrebeña (40:56)
34. Roberto Alonso (49:08)

Sailkapen osoa

No hay comentarios:

Publicar un comentario